zaterdag 11 juni 2016

Pups 3 weken

Gisteren waren de pups al 3 weken. Ze groeien goed en zijn al flinke hondjes aan het worden. Vandaag geprobeerd om de pups individueel op de foto te zetten. Phoe dat valt echt niet mee. De pups komen snel naar je toe voor een knuffelbeurt. En dat is hartstikke goed maar foto's maken wordt dan een beetje lastig. Met rust kom je een eind en uiteindelijk toch een aantal foto's kunnen maken. Daarnaast slapen de pups nog veel dus het is echt je moment kiezen voor foto's maken. Ik kan niet wachten tot het spul naar buiten kan, waar we straks mooier licht zullen hebben en waar ik wat meer mogelijkheden heb met mijn camera (ben niet zo'n binnenfotograaf dus tja hmmm).
Vandaag per hondje een aantal foto's.

Hondje blauw (reutje) stamboomnaam: Aido
Op speur

Oh die oogjes

Hmm kan ik dat opeten???

Daar gaat later vast een hele grote dummy in passen


Hondje geel (teefje) stamboomnaam: Aira
Hmmm wat ruik ik daar nou???

Ook maar eens op onderzoek uit

Even poseren

Hondje oranje (reutje) stamboomnaam Ailo
Ik wil weer terug de werpkist in

Ook lekker op onderzoek uit

En even een portretfotootje

Hondje paars (reutje) stamboomnaam: Astor
Ben ik nou niet ontzettend lief (lees: ondeugend)???

Heerlijk om te zien hoe ze al de boel goed onderzoeken met hun neusjes


Ja ook jij moet even in portret stand op de foto

Hondje rood (teefje) stamboomnaam: Acira
Onderzoeken......en

nog eens onderzoeken.....

Tja ook jij ontkomt er niet aan Acira (maar vind ze helemaal niet erg hoor, de meeste pups vinden de camera erg interessant hangt zo'n leuk koord aan.....)

Hondje rose (teefje) stamboomnaam: Ayla
Volgens mij gaat ook hier later een mooie dummy prima in passen (tis ook zo slaapverwekkend dat gefotografeer, laat me toch lekker op onderzoek uit gaan veel belangrijker)

Nou vooruit dan omdat jij het bent ga ik er even voor zitten

Oh waar gaat Ayla heen??? Best wel interessant hoor zo'n tunnelding

Kiekeboe daar ben ik weer

Hondje zwart (reutje) stamboomnaam: Anco
Ook Anco snuffelt er lustig op los

Dropsel

Ik kan heel onschuldig kijken

Maar kan ook best een beetje ondeugend kijken hoor

Lekker stoeien met elkaar dat gaat al prima

Tja en toen moest mams ook nog zo nodig maf op de foto tssss maar wij konden zo wel heeeel makkelijk bij mams drinken












Geen opmerkingen:

Een reactie posten