vrijdag 24 juni 2016

Vandaag individuele foto's gemaakt

Het is wel even een karwei om iedere pup apart op de foto te krijgen, maar vandaag was het weer goed en ik dacht nu wil ik mijn nieuwe camera wel eens gaan proberen. Eindelijk een beetje tijd voor gevonden. Dus het grut stuk voor stuk achter het huis losgelaten. Dat was al best een beetje spannend hoor zo zonder broertjes en zusjes, ook al zitten die maar een paar meter verder op. Maar eenmaal geacclimatiseerd gingen ze lekker los, maffe bokkensprongen maken en op ontdekkingstocht, zo mooi om te zien. Maar zodra ze weer achter het hekje moesten nou das echt niet leuk hoor!
Ook een paar hele kleine ienemienie canvas dummy'tjes neergelegd en een klein flostouwtje. Ik dacht even zien wat ze daar mee gaan doen, klein beetje spelen. Puur interesse want ze zijn nog zo klein, nog zo aan het onderzoeken en zo snel afgeleid, alles is zo mooi om te ontdekken. Maar zo leuk alle pups hebben met een dummy in hun bekje gewandeld, zo mooi! Drie hondjes kwamen onder hoge geluidjes van 'kom maar' de dummy brengen, smelt moment voor mij. Maar goed het blijft allemaal spel want er zijn veeeeeel meer en veeeeel belangrijkere zaken dan een canvas mini-dummy in het leven van een GM-pup. Die maffe dummy's die komen ze waarschijnlijk in hun leven nog vaak zat tegen. Nu eerst maar eens andere dingen gaan ontdekken in de grote buitenwereld.

Reutje met het blauwe bandje Aido v.d. Polderdiek
Hmmm wat ruikt dat lekker

Daar pas ik mooi tussen door

Joepie daar komt Aido aan met de dummy

Jehhhhh wat is het leven leuk van een pup!

Reutje met het oranje bandje Ailo v.d. Polderdiek
WOW das een grote bak met water!

Ohhhh maar die zijn lekker groot om mee te spelen

Joepie daar komt Ailo aan met de dummy!

Wanneer je niet beter zult weten denk je dat hij hier bokt haha

Reutje met het paarse bandje Astor v.d. Polderdiek

Ik ondeugend??? Wel nee!!!

Zie nou wel zooooo lieffffff en zooooo onschuldig

Gek doen hoort erbij, nu al die lekker lange wapper oren 

Reutje met het zwarte bandje Anco v.d. Polderdiek

Jeempie das een grote hap maar past precies

Hmmmm zou je dit kunnen eten???

Lekker aan het stappen

En ja ook Anco loopt parmantig met de dummy helaas deze foto alleen aan het touwtje

Zou het ook bewegen wanneer ik er tegenaan tik??? 

Teefje met het gele bandje Aira v.d. Polderdiek

Zo'n heerlijk uitrekmove om vervolgens te gaan spelen

Zo leuk die gekke dingen

Parmantig aan de stap

Hmmm wat ruikt het toch allemaal lekker

Teefje met het rode bandje Acira v.d. Polderdiek

Even poseren

En ja hoor ook het zandparadijs is ontdekt door de gm's

Ook Acira aan de slag met de dummy's

Oh ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk en kom naar je toegerend en steek per ongeluk mijn tong uit (wat een gelukje om dit moment te mogen vastleggen)

Teefje met het rose bandje Ayla v.d. Polderdiek

Hmmmmm past niet helemaal zoals ik verwacht had

Heerlijk zo'n grote waterbak

Lekker puh ik ben lekker aan de ander kant van het hek aan het spelen

Ook Ayla aan de slag, helaas kun je de beweging niet altijd zo snel vastleggen maar geloof me er worden heel wat maffe sprongetjes gemaakt zo af en toe







Geen opmerkingen:

Een reactie posten