vrijdag 15 juli 2016

En nu komen er nieuwe verhalen van puppyeigenaren

Hoe geweldig is het, na 8 weken voor de pupjes gezorgd te hebben vliegen inmiddels de eerste pupjes uit. Wat is de tijd omgevlogen. Afgelopen week is Astor met zijn  nieuwe baasjes meegegaan en vandaag is Acira met haar nieuwe baasjes meegegaan.
De eerste foto's en verhaaltjes zijn al binnen van Astor.
Prachtig hoe hij het naar zijn zin heeft bij zijn nieuwe eigenaren en hoe enthousiast ze zijn over Astor. Heerlijk puur genieten voor mij van de foto's en de verhalen. Ik zie het nu allemaal van de andere kant. Normaal ben ik de pupkoper en stuur ik foto's naar de fokker toe met verhaaltjes maar nu is het andersom. Een hele rare maar leuke gewaarwording vooral als baasjes en hondje het zo naar hun zin hebben.
Astor heeft het zo naar zijn zin dat hij al voor staat op zijn baasje zijn duiven en hij apporteert zelfs al en geeft het zelfs af en toe al zittend af (er is nog een weg te gaan maar zo te lezen is het begin al echt aanwezig). Nou Astor keep ut the good work! Volgens mij heb je een fantastische plek gevonden!
Hier een paar fotootjes van Astor bij zijn nieuwe baasjes.
Jummie jummie heerlijk aan de kluif

Hmmmm er valt veel te ontdekken

Heerlijk dat koppie

En er wordt vooral ook veel gespeeld en geknufd met de nieuwe baasjes, heerlijk toch

Geen opmerkingen:

Een reactie posten