zondag 3 juli 2016

Pupsels wat worden ze snel groot

Vandaag even tijd gehad om de pups op de foto te zetten. Ze hebben er een prachtige leeftijd voor al zijn ze behoorlijk bewegelijk en erg nieuwsgierig naar alles. Dus tja wanneer ze dat halskoord van de camera zien is dat wel errug interessant, met als gevolg dat ze daar nog al eens in hangen, wat dan weer een prachtig moment is om vast te leggen ware het niet dat het onmogelijk is om er een foto van te maken, helaas. Maar los daarvan vinden ze het niet erg om op de foto te komen. Al hebben sommige een blik van nee niet weer he haha. Vandaag van ieder pupje een foto om de ontwikkeling een beetje beter te kunnen zien.

Ohhhh zo heerlijk dat krabben achter je oortje

Lekker puh lijkt ie te zeggen, niet zo netjes hoor om de tong uit te steken tegen je broertje

Zo slaaaaaapverwekend

Joepie daar kom ik aan

Lekker op struin, wat zal ik nu weer eens uit gaan halen


Soms zie je alleen nog een achterwerk van een pup ergens uitsteken

Joepie ik kom er ook aan hoor

Ahhhh toe nauw zeg ik ben net wakker en niet op mijn paasbest hoor

En jehhhhh hier kom ik ook aan gesneld

Geen opmerkingen:

Een reactie posten