maandag 14 november 2016

2e Artemisproef Odoornerveen samen met Quinty

Tja het is toch al weer een tijdje geleden maar op 5 november 2016 hebben Q en ik onze tweede Artemisproef gelopen in Odoornerveen. Het was een fantastische dag, mooi weer, prachtige maar pittige proeven die bij aanvang eenvoudig leken maar dan..., leuke keurmeesters die de tijd nemen om dingen uit te leggen of toe te lichten, ontzettend leuke ervaren deelnemers in onze groep waar we veel van konden leren en deze dag was super verzorgt. Kortom het was een hele leuke en leerzame dag. We zijn uiteindelijk met meer punten naar huis gegaan dan de eerste keer. Maar mijn gevoel was toch minder over deze dag dan bij de eerste keer. Trainingen gingen zo mooi en op de wedstrijddag zelf laat ze niet zien wat ze kan en tja das dan balen. Misschien ben ik te zenuwachtig en geef ik dat onbewust aan haar door of gewoon nog niet bevestigd genoeg of ik verwacht te veel in eens van haar. Ik vermoed dat het van alles een beetje is. Uiteindelijk gaat hopelijk alles op zijn plaats vallen maar voor nu is het belangrijkste dat we lol hebben en veel ervaring op mogen gaan doen.
De foto's zijn gemaakt door Sjoukje ter Meulen.
Quinty met de zojuist opgehaalde gans

Vooruit

En daar is de eend


Die is binnen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten