woensdag 16 mei 2018

Zweetwerktraining met Aira

Vandaag hebben Aira en ik weer een super leuke zweetwerktraining gehad. Wat is het genieten om dit te mogen doen. Aira ging voortvarend aan de slag. Met veel meer rust inmiddels dan ze wel eens anders laat zien. Ieder keer wordt het beter/rustiger wat super is! Ze liep mooi op het spoor en ik had de tijd om goed om mij heen te kijken of ik zweet, wondbedden etc. zou vinden. Dat ging heel mooi. Uiteindelijk ging het spoor over in behoorlijk dichte begroeiing waar het moeilijker lopen werd, tenminste voor mij dan met mijn atletische lichaam haha. Aira liep voortvarend door en ging hier weer beetje terug in oud gedrag en ging wel heel snel dus voor mij, moeilijker om dan goed op te letten of ik zelf wat kan vinden. Uiteindelijk mooi bij het stuk gekomen! Het was weer super! Aira heeft top gewerkt!

Over boomstammen


Fijn het tempo bij kunnen houden

Wordt hier toch wat meer opletten geblazen

Even bijtanken hoor, goed voor onze harde werker zorgen



Geen opmerkingen:

Een reactie posten