vrijdag 28 december 2018

Wat een prachtig jaar!

Wat een prachtig jaar was 2018 voor ons! Zoveel mooie dingen mogen doen met onze hondjes en zoveel mooie resultaten mogen behalen met ze.
Ook de pups van ons eerste nestje laten zeer mooie dingen zien op (jacht)proeven, shows etc. Gewoon fantastisch! Ik ga ze niet allemaal noemen voordat ik er een vergeet en dat wil ik niet, ik wil niemand tekort doen. Het afgelopen jaar zijn ze allen gepasseerd op dit blog en hopelijk gaan er ook volgend jaar weer vele volgen.
Vanavond de laatste detectietraining gehad met Quinty van dit jaar. Wat een heerlijkheid was dit weer. Zo genieten van haar telkens weer. Soms geniet ik wel eens teveel en vergeet ik nog wel eens iets te doen, oepsie haha. Nu de laatste dagen van 2018 gaan in. We gaan voor een mooi uiteinde van dit jaar en op naar een mooi en gezond 2019 waar al weer het e.e.a. voor ons op de agenda staat. Om maar te noemen: hopelijk is de dekking van Raisa en Aiko geslaagd en mogen we pups verwelkomen, komend voorjaar de aanlegtest van onze vereniging van het eerste nestje pups van Aiko en zo staan er veel meer dingen te gebeuren in 2019 maar daarover later meer. Voor nu voor iedereen die ons blog volgt een goed uiteinde en een goed, gezond, gelukkig en munstertastisch 2019!


Gevonden! Heel duidelijk aangegeven waar de bron ligt zelfs het pootje erbij en een mooie zit

Zie mij nou hihi

Geen opmerkingen:

Een reactie posten