zondag 25 september 2016

Aira

Het is al een behoorlijk tijdje geleden dat ik iets geplaatst heb op het blog. Nu even tijd dus dacht hop aan de slag. Met Aira gaat het super. Het is een heerlijk hondje. Heel beheerst maar ondertussen.....een echt munstermonster.... Het is me een stel samen met mamsie Q. Zo veel plezier samen en vooral ondeugd uitvreten..........
Aira is inmiddels gestart met de puppyjachttraining en met de G(edrag) en G(ehoorzaamheid) cursussen. Jachtcursus is natuurlijk wel erg leuk! Inmiddels heeft ze een sleepje gelopen, klein beetje veldwerk gedaan (en die rare levende vogels wat zijn dat rare dingen zeg), apportjes etc. Ik ben onwijs benieuwd hoe ze zich verder gaat ontwikkelen (blijft zo mooi om te zien hoe jonge hondjes zo snel dingen op kunnen nemen).
G en G hebben we nu één les gehad en madame doet al aardig mee met de 'grote' honden van rond de twee jaar. Nog geen 5 maanden......hmmmmm.....ook een echte gm dus LOL. Heerlijk de slimheid van dit ras.
Hieronder een paar fotootjes van onze spruit.

De baas helpen met het "opruimen" van tuinafval.....ja ja


Ik ondeugend welneeeeee

Eerste keer veldwerk

Waar is Aira gebleven in de bieten huh


Ahhh daar is ze weer

Kennis gemaakt met het Steenwijkerdiep, LOL 

Maar dat kon prima met het warme weer

Familie portret


Aira helpt bij het uitlaten van mamsie Q en Aiko (helaas loopt er een witte pluim langs zodat je helaas niet goed kunt zien dat ze de riem van Q vasthoud)

Goed opletten bij G en G

En nog beter opletten bij commando pion want dan kan ik het zo nadoen (en tja dat deed ze dus ook.....)

Ook tijd om even uit te rusten maar ik blijf opletten hoor

Thuis heerlijk slapen, na gespeeld te hebben met mamsie Q hoezo moe van je eerste G en G cursus pffft haha

Ben ik nu niet schattig?

Euhhhh tja mamsies leren ook hele niet zo goede dingen, maar eerlijk is eerlijk ze hadden geloof ik wel plezier.....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten